Social media dla biznesu – czas na nową rzeczywistość

Social-media-dla-biznesu-DRS-PR-and-Derstone-content-marketing

Gary Vaynnerchuk, amerykański as sieciowego marketingu, w książce „The Thank You Economy” twierdzi – trafiając w sedno – że jeśli ktoś podejmował eksperymenty z mediami społecznościowymi, a te nie okazywały się skuteczne, mogą być tego tylko dwie przyczyny. Pierwsza – produkt lub usługa nie jest wystarczająco kusząca. Druga – wszystkie owe eksperymenty robione były złe.

A co robić, by w mediach społecznościowych robić je dobrze? Skuteczny marketing przez lata ograniczał się do stworzenia dobrego produktu, sprawienia by był łatwy do odbioru, dotarcia oraz wprowadzenia poprawek, które polepszały jego jakość przy zachowaniu początkowo przyjętej tożsamości marki. Cała ta teoria mogła, owszem, obowiązywać – ale do czasu wybuchu globalnego uwielbienia wobec Internetu.

Encyklopedie zastąpiła Wi

kipedia i Google. Telewizję – Youtube. Konwersację – Facebook. Tradycyjne fotografie – selfie. O popularności świadczy liczba followersów na Instagramie, co dzień toczy się walka o like’i, zasięg na Facebooku, celną ripostę na Twitterze. Pamiętniki? Wystarczy blog na WordPressie.
Media społecznościowe oczywiście ewoluują. Ile osób używających dziś namiętnie Facebooka do tego, by podzielić się swoim życiem pamięta jeszcze – lub w ogóle wie – o istnieniu czegoś takiego jak Classmates.com lub polskie poczciwe Grono? Kto kojarzy Youtube w kontekście serwisu ShareYourWorld.com?

Więcej informacji: www.drspr.derstone.com.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

twenty − one =

*