CEO Pepsi tłumaczy, dlaczego studia MBA są już „nieaktualne”

3rlk9kqturbxy84ztexodm4n2y5yzuwm2vmmtlkzdy5ode2mmfkytewyy5qcgvnkpudaefnbadnakcvas0b4adcw4ghmqiProgramy studiów MBA są dzisiaj „przestarzałe” oraz „nieaktualne” i potrzebują rychłej aktualizacji – twierdzi Indra Nooyi, prezeska PepsiCo od 10 lat, jedna z najpotężniejszych kobiet w biznesie.

Nooyi o studiach MBA mówiła podczas Festiwalu Innowacji Fast Company. Jak stwierdziła, programy nauczania na MBA to „zakuwanie 50 case’ów biznesowych na semestr” i brakuje w nim „skupienia na technologiach”.

Jak podkreślała Nooyi, ograniczenie liczby analizowanych przypadków, by pogłębić analizę, pozwalałoby studentom „bardziej kompleksowo” rozumieć naturę biznesu. Zarazem prezeska PepsiCo krytykowała nauczanie na temat technologii na MBA – i określiła to jako „porażkę”. – A to całkiem nowy język, którego trzeba się nauczyć w biznesie – zaznaczała.

Więcej: www.businessinsider.com.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *